środa, 30 października 2013

Obiad do pracy #1 - Kurczak duszony z brokułem

Mam nadzieję, że spodoba się Wam nowa kategoria na blogu: obiad do pracy.
Będą tu potrawy które można przygotować poprzedniego dnia bez większego wysiłku i przechować w lodówce. W pracy albo odgrzać w mikrofali albo zjeść na zimno. Szybko, prosto i dużo zdrowiej, niż stołowanie się w pośpiechu w jakimś fastfoodzie lub zapychanie kanapkami. Zachęcam do wypróbowania przepisów, które będą się pojawiały na blogu :) Mam ich w zanadrzu sporo. Dziś zapraszam Was na kurczaka z brokułami - niebo w gębie!




Potrzebujesz: (na 2 porcje)
1 pierś kurczaka
1 brokuł
papryka czerwona
2 pomidory
5 łyżek jogurtu naturalnego
3 łyżeczki musztardy
oliwa z oliwek
przyprawa gyros

Przygotowanie
Pierś kurczaka umyć, oczyścić i pokroić w drobną kostkę. Obficie posypać przyprawą gyros i zalać 4 łyżkami oliwy. Dokładnie wymieszać i odstawić do lodówki na minimum godzinę.
Brokuła podzielić na drobne różyczki, paprykę i pomidora pokroić w kostkę.

Rozgrzać patelnię i wyłożyć na nią mięso. usmażyć. Zmniejszyć ogień na minimum, dodać różyczki brokuła i ćwierć szklanki wody, przykryć i dusić 10 minut.

Do pudełka przełożyć pomidora, paprykę i mięso usmażone z brokułem. Sos z jogurtu i musztardy umieścić w osobnym małym pudełku i polać nim potrawę tuż przed zjedzeniem.

Smacznego!

7 komentarzy:

  1. lubię zabierać ze sobą na uczelnię tak smacznie napakowane pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się tu podoba :) Fajne przepisy na pewno, któryś wykorzystam :) Czuję, że ten pójdzie na pierwszy ogień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepis wygląda niezwykle obiecująco, chyba się skuszę:) A tak z innej beczki to chyba się mała pomyłka wkradła, bo pierwsze jest 5 łyżek jogurtu, a potem 3 łyżeczki jogurtu^^ Rozumiem, że to miała być musztarda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za czujność :) Już poprawiłam. Oczywiście miała być musztarda :)

      Usuń
  4. czyli pomidora i papryki nie dusimy?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...