środa, 29 stycznia 2014

Pomysły na zdrowy obiad

Przedstawiam pomysły na zdrowe i łatwe w wykonaniu obiady. Wybrałam te przepisy, do których sama bardzo często wracam, a moja rodzina na to wcale nie narzeka :)

Od razu zwracam Waszą uwagę że "zdrowy" obiad to nie to samo co "dietetyczny".





Spaghetti z tuńczykiem


Kurczak z warzywami                                 Udka kurczaka pieczone z warzywami



Pulpety z indyka w sosie                                               Udziec indyka pieczony w rękawie

12 komentarzy:

  1. Smażony to też raczej średnio zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smażenie smażeniu nie równe. Co innego głęboki tłuszcz czy przypalanie a co innego lekkie rumienienie na suchej patelni lub odrobinie oliwy z oliwek. Nie popadajmy w skrajności :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Oliwa z oliwek nie nadaje się do smażenia.

      Usuń
    3. Oliwa z oliwek ma temperaturę dymienia aż 210 stopni i jak najbardziej mozna na niej smażyć. NIe można smażyć na oliwie extra virgin

      Usuń
  2. Ja zamawiam kurczaka ze świeżymi warzywami! :D Świetna opcja na poniedziałkowy obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pysznie i kolorowo! Takie przepisy udowadniają, że zdrowe odżywianie nie musi być nudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha, zdrowa kuchnia to jest to co lubię, choc nie zawsze mam czas aby zrobic zakupy w dobrych miejscach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamawiam kurczaka ze świeżymi warzywami! :D Świetna opcja na poniedziałkowy obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda super. Gdzie znajdę na to przepis? Bo nie mogę znależć, niewiem czy tu podano, czy jestem poprostu ślepa:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy kliknąć w napis przy wybranym przepisie :) pozdrawiam!

      Usuń
  7. Zapiekanka z mielonym mięsem i szpinakiem idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, udko pieczone w keczupie wgląda mega !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...