poniedziałek, 21 października 2013

Zupa brokułowo porowa z mięsem

Zupa smaczna i łatwa w przygotowaniu. Lubię takie przepisy, które za każdym razem pozwalają przygotować inną wersję danej potrawy - tu wystarczy podmienić warzywo, serek czy inaczej doprawić i już mamy inną zupkę. Dla mnie bomba :)





Potrzebujesz:
0,5kg mielonego indyka
1 brokuł
1 duży por
100g serka topionego (smak wedle uznania, ja użyłam ziołowego)
2-3 litry bulionu warzywnego lub warzywno-drobiowego
oliwa z oliwek
pieprz, sól


Do gotowego już, gotującego się bulionu wrzucamy brokuła podzielonego na różyczki. W tym samym czasie smażymy mięso na patelni do lekkiego zrumienienia. Pora kroimy w cienkie plasterki.
Mięso i pora dodajemy do wywaru. Serek topiony dokładnie rozrabiamy w pół szklanki gorącego wywaru. Dodajemy do zupy. Wszystko doprawiamy pieprzem i solą do smaku i gotujemy jeszcze 10 minut.


Smacznego!

3 komentarze:

  1. Zrobiłam tę zupę wczoraj, z tym że indyka pokroiłam na kawałki, zupa wyszła bardzo dobra! Dziękuję za przepis i polecam innym do spróbowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bulion warzywny ale chyba nie z kostek?bo to juz wtedy do zdrowych sie nie bedzie zaliczalo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kostek kupnych nie używam. Robię własne bez żadnej chemii i są o niebo lepsze. Przepis tutaj http://tosmakuje.blogspot.com/2014/01/domowe-kostki-warzywne-wiem-co-jem.html

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...