poniedziałek, 22 lipca 2013

Sos na nutę azjatycką

Lubię mieć w zamrażalniku coś specjalnie na dzień pod tytułem "nie chce mi się".
Dziś sos na nutę azjatycką z ryżem.
Pracy przy tym mało, a obiad jest  szybki i syty. I oczywiście smaczny


Potrzebujesz:
40 dag wędliny. U mnie polędwica sopocka, nada się też szynka. Byle w kawałku.
40 dag kiełbasy
1 opakowanie warzyw na patelnię D"aucy - u mnie mieszanka azjatycka z przyprawą curry
ryż
2 słoiki sosu łowicz - u mnie mix słodko kwaśny i meksykański
1 łyżeczka chili (opcjonalnie)

Przygotowanie:
Wędlinę pokrój w kostkę i usmaż na patelni. Przełóż do garnka.
Na tym samym tłuszczu usmaż warzywa zgodnie z przepisem na opakowaniu. Dodaj do wędliny.
Całość wymieszaj i zalej sosami. Do słoików nalej odrobinę wrzątku, zakręć nakrętkę, wstrząśnij i wlej do garnka (w ten sposób nie musisz skrobać słoików i nic się nie marnuje). Dopraw chili.

Całość podduś 20-30 minut na wolnym ogniu.
Podaj z ryżem.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...