czwartek, 31 października 2013

Moja nagroda w konkursie Pudliszek

Prowadzę bloga od lipca tego roku, czyli bardzo króciutko. Pierwszy raz zdecydowałam się na udział w jakimś konkursie i ku mojemu zaskoczeniu i wielkiej radości - mój przepis został wyróżniony. Dziś kurier przyniósł mi nagrodę - zestaw do makaronu. Wygląda bardzo porządnie, żadna tam tandeta :) Bardzo się cieszę, szczególnie radełko mi się przyda bo moje było już na wylocie :) Pudliszki nie zamieściły zdjęcia więc obawiałam się trochę, że zostanę obdarowana plastykową łychą, którą po 2 dniach wywalę z braku miejsca w kuchni - jestem więc bardzo mile zaskoczona.

Pudliszkom dziękuję za docenienie mojego przepisu, a Was ponownie zapraszam na Hamburgery pomidorowe bez smażenia



1 komentarz:

  1. Oooo, miałam dokładnie te same obawy! Do mnie jeszcze nie dotarła przesyłka, ale bardzo się cieszę, że to jednak porządny zestaw :) gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...