wtorek, 14 stycznia 2014

Idealna zupa pieczarkowa

Przepis na idealną jak dla mnie zupę pieczarkową. Aromatyczna, intensywna i bardzo szybka i łatwa w przygotowaniu. Dla mnie rewelacja.




Potrzebujesz:
0,3 kg pieczarek
1/4 kostki masła
1,5 średniej cebuli
1/4 opakowania makaronu świderki (koło 150g)
2  łyżki śmietany 18%
1 płaską łyżkę vegety
1 płaską łyżeczkę soli
świeżo mielony pieprz (u mnie kolorowy)
listek natki pietruszki do dekoracji

Przygotowanie:
Cebulę obieramy i kroimy w niewielką kostkę.
Pieczarki obieramy i kroimy w cienkie półplastry
W garnku rozgrzewamy masło. Wrzucamy cebulkę i chwilę smażymy. Dodajemy pieczarki i dusimy na małym ogniu pod przykryciem koło 15-20 minut.
Dodajemy 1,5 litra wody. zagotowujemy.
Wrzucamy surowy makaron i gotujemy aż zmięknie. Przyprawiamy.
Do miseczki wlewamy chochlę wywaru i rozrabiamy w nim dokładnie śmietanę. Przelewamy do zupy. Mieszamy i gotowe!

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Anuś ta zupa ma cudowny smak :-). Robiłam ją wczoraj i mnie urzekła :-D.Najlepsza pieczarkowa jaką jadłam :-D
    Ula

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...