sobota, 8 lutego 2014

Dietetyczne śniadanie: pasta kanapkowa - brokułowa

Zdrowe i pyszne śniadanko. Szykuje się praktycznie samo a efekt jest znakomity. Ja na diecie nie jestem, więc użyłam pszennego pieczywa, ale jak najbardziej można użyć chrupkiego czy innego. Pasta jest meeegasmaczna. Zrobię jeszcze nie raz.




Potrzebujesz: (śniadanie dla 2 osób, około 4-6 kromek)


  • pół brokuła
  • 2 jaja ugotowane na twardo
  • 1 czubata łyżka gęstego jogurtu naturalnego
  • 1 ząbek czosnku
  • do smaku ewentualnie sól, pieprz, jeśli ktoś chce może dodać łyżeczkę majonezu

Przygotowanie:
Jajka gotujemy na twardo
Brokuł dzielimy na różyczki i wrzucamy do wrzącej wody z odrobiną soli i cukru. Gotujemy 5 minut, odcedzamy i przelewamy zimną wodą. Przekładamy na deskę i siekamy nożem na drobne kawałki. Mieszamy z posiekanymi jajkami i jogurtem. Doprawiamy czosnkiem i ewentualnie solą i pieprzem (ja nie dałam nic poza czosnkiem, nie widziałam takiej potrzeby).

Smacznego!!

2 komentarze:

  1. Lubię wszelkie pasty kanapkowe....

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej pasty jeszcze nie jadłem.
    Świetny pomysł na śniadanie. Koniecznie muszę wypróbować w najbliższych dniach.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...