piątek, 31 października 2014

Grillowane quesedillas na słodko

Pyszny, bardzo aromatyczny i lekko słodki początek dnia - a do tego gotowe w kilka minut. Do nadzienia użyłam ricotty ale jak najbardziej można użyć zwykłego twarogu zmielonego trzykrotnie. Wspaniała alternatywa dla zwykłych nalesników :)

Quesedillas  z serem i dżemem

Składniki:

  • 1 pszenna tortilla
  • pół opakowania serka ricotta (125 g)
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • 1 łyżeczka cukru pudru
  • 1 łyżka masła
  • 2 - 3 łyżki dżemu truskawkowego Łowicz
+ patelnia grillowa

Przygotowanie
  1. Serek wymieszać z cukrem i sokiem z cytryny.
  2. Na połowie tortilli rozsmarować serek. Na wierzchu rozprowadzić dżem - można porobić z niego kleksy..
  3. Złożyć tortillę na pół i ostrożnie docisnąć dola wyrównania - pilnować, by farsz nie wycisnął się z boku.
  4. Górę tortilli posmarować masłem. Przełożyć stroną posmarowaną masłem na rozgrzaną patelnię grilową. Posmarować masłem druga stronę podczas smażenia i ostrożnie przewrócić.
  5. Smażyć z obu stron około minuty.
Smacznego!

Naleśniki z dżemem






Dżem dobry, pobudka

2 komentarze:

  1. Zrobiłam wczoraj wieczorem- pycha :-). Dodatkowo polałam sobie śmietaną z cukrem i to był strzał w dziesiątkę :-D. Już mi się nie będą marnować resztki tortilli :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że smakowało :)

      Tortillę faktycznie ciężko uchronić przed wysychaniem :) Jak zostaje 1-2 placki to warto sobie zrobić szybciutko coś pysznego :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...