piątek, 17 kwietnia 2015

Kanapki na gorąco z karkówką - przepyszne

Ten przepis powstał pod wpływem impulsu. Gdy przygotowywałam jakis czas temu naszą ulubioną karkówkę wedle tego przepisu, rozcięłam folie gdy mięso było jeszcze ciepłe. Odkroiłam z boku kawałek kruchego, rozpadającego się lekko mięsa i od razu naszło mnie, by wykorzystać je do jakiegoś szybkiego dania, zamiast tak wyjadać z brytfanki :)

Miałam akurat chleb tostowy oraz trochę warzyw i składniki na mój ulubiony sos do hamburgerów. Wyszła mi przepyszna kanapka na gorąco z aromatyczną, kruchą, rozpływającą się w ustach karkówką. Tego nie przebije żaden hamburger :)

Zdjęcie robione kilka miesięcy temu, gdy jeszcze nie miałam solidnego aparatu i niewiele o fotografii wiedziałam :) Mimo to zdecydowałam się wrzucić bo przepis jest na prawdę wart wypróbowania :)

Kanapki na gorąco z karkówką

Składniki:

  • Karkówka przygotowana wedle tego przepisu klik - rozciąć folię kiedy będzie jeszcze ciepła, odkroić kawałek, porozrywać na mniejsze części
  • 1 pomidor
  • kilka liści sąłaty
  • 4 kromki chleba tostowego
  • sos do hamburgerów wedle tego przepisu - klik - możecie też użyć ketchupu, ale bardzo polecam wypróbowanie tego sosu
  • masło
Przygotowanie:
  1. Karkówkę i sos przygotować wcześniej
  2. Chleb smarujemy cienko masłem z jednej strony i tostujemy na suchej patelni masłem do dołu- ja użyłam grillowej
  3. Składamy kanapki: kromka chleba - 1 łyżeczka sosu - liść sałaty - porwana, ciepła karkówka, plastry pomidora - kromka chleba posmarowana 1 łyżeczką sosu od spodu 
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...